Friday, June 17, 2011

wah..lama giler tak berblog..

hahahhaha..org lain dok update blog sehari berentry2..hahahha..aku yg hanya suka blogwalking ni hanya mampu baca blog org jer lah..

klah..malas nk type..layan pic ni jer lah..




ni masa Yus kawin..adik kpd best fren aku, majlis berlangsung di Pulapol, KL pd 12 Jun 2011.. saje jer nk sponser dia pulut kuning ni..aku kan mmg suke buat pulut kuning..pulut ni 2 tier..so, ni pic keseluruhan pulut kuning pengantin tu...



Selamat Pengantin Baru Yus & Caca..semoga berbahagia ke syurga..
1 week b4 aku buat pulut kuning utk best frend adik aku..kenduri kt Polis Bukit Aman..



dan...hahahhaha layan lg yer pic pulut kuning..yg last ni aku buat masa bday bos, tn.hj rafie & mag..pic rendang lupe nk ambik..& the bestes nasi minyak pun lupe..sbb bz sesangat manage all this tings..chef kan..hehehhe
Actually, ade banyak lg pic pulut kunung yg aku buat & deco ala modern concept ni, yg ditempah oleh org2 yg mempercayai kebolehan aku..tp..malas dh nk upload..hehehhe boleh gitu..penat lor..xde kerajinan seperti mat gebu atau kak ita masam manis atau ayu singapore..atau yg ni jauh cket kt OZ sana kak jawa lemongrass..

3 comments:

  1. Assalamualaikummmmm.....mohon berjalan-jalan diblog ni & saya membalas kunjungan ke blog saya. Pulut nih wahhhhh...menarek sungguh.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Tuan Rumah, saya membalas kunjungan ke blog saya. Makaseh sudi menjenguk. Nampak menarek sungguh pulut nih.....sayang nak dimakan.

    ReplyDelete
  3. aduh! hebat sungguh, untuk buat hantaran pertunangan pun menarik, pasti sedap nie...tahniah kepada penciptanya kreatif...

    ReplyDelete