Monday, November 8, 2010

: xde api :

tetiba jer api xde kt umah..huhuhu aku cm budak kecik..takut bukan main..gile aida nih..umur dh 30an pun takut lg..yer lah..aku sorg jer kt umah..tetiba jer takde api, dah lah tgh tgk cite Ponti Anak Remaja..nak cari lilin ntah mane aku letak pun xtau..terus tgk box fius tu..dlm gelap2..bukak pintu, seb baik di koridor ada api..leh lah nk wt pura2 usik sana sini..hehehehe cam terror jer cik aida nih..tgk2 fius, trtendang..ada yg short kt mana2 lah kot..So, baik aku jatuhkan seme dulu fius2 itam nih..try naikkan satu2..yg mana yg menyebabkan ditendang tu..fius itam ke-3 tu problem..yg lain ok jer..ok, off dulu mana2 yg berkaitan..dah off seme plug & suis..on lampu ruang tamu..ok..tv, ok..lampu ruang makan..ditendang..owh..ini puncanya yer..so, tanda X pada sius lampu ruang makan..naikkan balik fius itam ke-3..on yg mana berkaitan dengan fius tu..lain seme ok kecuali ruang makan..owhhh pengurusan..esok akan ku khabarkan berita gembira ini padamu yer..hehehe sure cif pandang aku..baru dua bulan dok dah ada problem? hahahha..bukan salahku..

No comments:

Post a Comment